COTM ★ ombre/ watermarble


 
 Hallo allemaal! Vandaag is er weer een nieuwe COTM. Deze maand is het thema Ombre/watermarble. Weet je niet precies wat deze COTM inhoud of wat het is? Klik dan hier
Heb je de COTM van juli en augustus nog niet gezien?
Klik dan op de maand en je gaat er meteen heen! Kijk je mee naar de Challenge van September?

 
 
We beginnen met onze nailart! Ik begon met het sponzen van mijn nagels. Hiervoor heb ik 3 kleuren gebruikt. Alle drie de kleuren zijn van Essence.
Tegen mijn nagelriem aan zit de rode kleur 115 redvolution. De kleur zit een beetje tussen het rood en oranje in, een mooie kleur!
 Deze kleur loopt over in de gele kleur 137 wanna be your Sunshine. Tot slot heb ik een mooie groene kleur 138 L.O.L gebruikt. Om de boel nog wat op te vrolijken heb ik met een dottingtool er wat schattige bloemen op gemaakt!
 
Kijk je mee naar nailarts van de andere meiden van de COTM?

 
 
 

 
 
 

 
 
 
 
     Lovely Lonnie


 


 
Dit was alweer de challenge van de maand September!
Stem hieronder in de poll op de mooiste nailart en vergeet ook niet even op de site's van de andere meiden te kijken!
De challenge van oktober komt online op maandag 6 oktober. 
 Welke nailart vind jij het mooiste?
Xx xNailartForYou
 
Welke techniek nailart vind jij het mooist?











 
pollcode.com free polls

                                  

11 Comments:

Unknown

Hi ladies. Super leuke challenge deze maand. Ik vin het ombre effect met de bloemetjes heel erg leuk. Lekker vrolijk

Unknown

Ik vind die van jullie erg vrolijk en zomers geworden, leuk!
P.S. Mijn nailart is een foto van Jaudith zie ik, foutje ;)

NailGloss

Het is een leuk thema, jammer dat sommige foto's een beetje raar zijn geworden bij jou

xNailartForYou

Sorry ik zal het gelijk corrigeren!!

Julia ~Creativenails4fun~

wauw alle nagelcreaties zien er weer super mooi uit!
De nail art die jullie gemaakt hebben is ook weer heel mooi ;)

Bianca

Ik vind ze eigenlijk allemaal heel erg mooi x

Bianca

Schattig gedaan! Ik heb je even gemaild ivm de onscherpe foto's :-)

NailTalk

Complimenten! Leuke nail art heb je gemaakt

infnails

Super leuke nailart heb je gemaakt, heel vrolijk met die bloemetjes!

Cindy

Leuke nailart weer! Ben benieuwd naar de polluitslagen.

Anoniem

Lekker vrolijk!

Een reactie posten