Nailart ★ Pinguïn nails


 
Hallo allemaal! Vandaan hebben wij voor jullie een pinguïn nailart. Dit artikel is ook gebruikt als gastartikel op andere nailart blog. Misschien kom je dit artikel dus ook wel ergens anders tegen ;). Veel plezier met lezen!


 
Voor deze schattige pinguïn nailart heb je niet zoveel nodig. Witte nagellak, zwarte nagellak en een mooie oranje nagellak. Ook heb je verschillende groottes van dottingtools nodig.

 
Je lakt eerst al je nagels, behalve je ringvinger wit. Je ringvinger lak je zwart. Ik heb de zwarte kleur 144 black is back gebruikt van Essence. 
 
De witte kleur heb ik van Sinfulcolors gebruikt. Deze kleur is 101 Snow me white. Sinds kort is er een rek van Sinfulcolors nagellakjes in het Kruidvat. Omdat er al zoveel reviews van deze nagellaken zijn, hebben wij hier geen review over geschreven. Maar ook ik moet zeggen. Het is een mooie witte lak en dekt goed. Ik ben er erg tevreden over. De nagellakken van Sinfulcolors zijn te koop bij o.a. het Kruidvat voor 2 euro.

 
Als de zwarte nagellak op je ringvinger goed droog is, maak je met de witte nagellak het lijfje van de pinguïn. Lak de helft van de nagel wit maar laat dit mooi rond aflopen. Zorg dat aan de zijkant van je nagel nog een zwarte rand te zien is.
 
 
Dan maak je de ogen van de pinguïn. Zet met een grote dottingtool twee grote witte stippen in het zwarte gedeelte. Als dit goed droog is zet je met een kleinere dottingtool er 2 kleine zwarte stippen in.

 
Dan maak je het snaveltje en de pootjes. Dit kan je doen met een oranje kleur voor een mooie effect. Ik heb de kleur 403 orgasm gebruikt van Rimmel. maak aan de bovenkant van het lijfje een oranje driehoekje met de punt naar beneden. Dit is het snaveltje. Aan de onderkant van het lijfje maak je 2 vierkantjes met oranje. Aan de bovenkant van het pootje hoef je niet een strak lijntje te trekken. Het ziet er juist speels uit als dit een beetje rommelig is!



Zet op je andere nagels zwarte stippen, en klaar is je nailart! Persoonlijk vind ik hem erg schattig en makkelijk om te maken!



Wat vind jij van deze nailart? Laat bij de comments achter wat jij ervan vindt!
 
Xx xNailartForYou

6 Comments:

Unknown

Dat heb je heel mooi gemaakt. Pinguïns zijn zo cute

Bianca

Ooh heel erg cute! :)

Unknown

Wat een leuke en originele nail art!

Bianca

Ooh cute, heel geslaagd :)

Marlayne Vermeulen

Leuk gedaan!

Anoniem

wat een super leuke nail art.... deze wil ik zeker een keer proberen!!

Een reactie posten