Review miss sporty en Rimmel

 
 
Hallo allemaal! Ondertussen is het alweer volop herst! Je ziet de blaadjes van de bomen afvallen, wat ik persoonlijk een mooi gezicht vind! We reviewen 2 lakjes die we wel bij deze tijd vinden passen! Kijk je mee?


 
Als ik een paarse kleur nodig heb voor een nailart, of omdat het gewoon leuk bij mijn outfit staat, pak ik vaak deze kleur! Ik vind dit gewoon een prachtige kleur van Rimmel. Het hele jaar past dit lakje erbij! Het lakje heet 605 Purple reign. Een mooie paarse kleur voor maar 4,00.

 
Deze nagellak kreeg ik een poosje geleden voor mijn verjaardag. Toevallig had ik hem al in de winkel gezien en twijfelde ik er over om hem te kopen! Dit is 1 van de nagellakjes van het Essence assortiment. Het is een sparkle sand effect lakje. In totaal zijn er 3 van deze soort nagellakjes. Het is heel vergelijkbaar met de bekende liquid sand nagellakken. Deze kleur heet 156 me & my lover. Een echte glitter nagellak dus. Hij bleef goed op mijn nagels zitten. Alleen was het verwijderen van de nagellak wel een ramp, zoals bij de meeste glitter nagellakjes. Ik vind het een hele mooie rode glitterkleur, wat goed past bij deze tijd van het jaar! Hij is te koop voor 1,69.
 
Welke kleur is jouw favoriet?
 
Liefs, xNailartForYou

9 Comments:

Jouvence

vind beide kleuren erg mooi ♥

infnails

Mooie lakjes! Die van Essence is een mooie kleur!

Unknown

Wat een moeilijke keuze. Beide kleuren zijn prachtig. Als ik moet kiezen dan kies is Purple Reign. Ik heb een zwK voor paarse nagellak

Unknown

Ik vind ze beide ook erg mooi!

Subham Rai

Looks like a lovely product, amazing review & would you like to follow each other on GFC, Google+ & Bloglovin? Lemme know & lets
keep in touch!


X
http://subhamrai.blogspot.in/

Esmee van der Meer

twee prachtige kleuren!
XOXO esmee

Claudia C.

What pretty nail polishes :)

http://bubicanailsandfoto.blogspot.com

beautiful nail polish ! lovely pictures

Shakeupthishappiness

Hey! Mooie lakjes, vooral die rode.. super mooi (en hij lijkt mat?) Ik denk: zeker even de moeite waard om naar te gaan kijken!

Een reactie posten