COTM Winter


Heey allemaal,

als eerste wensen we iedereen een gelukkig en gezond 2015!!

Het is weer de eerste maandag van de maand en dus komt er weer een COTM online!
Het thema van deze maand is winter en iedereen heeft weer erg zijn best gedaan om een leuke nailart te maken. Ook wij hebben een nailart gemaakt en we zijn erg benieuwd wat jullie er van vinden.


 Op mijn duim heb ik een sneeuwvlokje gemaakt. Het is heel schattig en winters. Op wijsvinger heb ik een sneeuwpop gemaakt. Echt winters en super schattig. Op mijn middelvinger heb ik een want gemaakt. Het is nog niet heel erg koud maar ik heb ze al wel gedragen. Op mijn ringvinger heb ik een pinguïn gemaakt. Dat vond ik ook wel bij de winter passen. En als laatste op mijn pink een paar rinestones. Dat is wat kerst achtiger.
Hieronder kan je nailarts van de andere bloggers zien!
 
 

 
 

 Brilliantnails

 Nail-Gloss

 Lovely Lonnie

 iOnTrend

 Dit waren alle nailarts van de maand januari. Wat vonden jullie ervan? Laat het weten in de comments en stem in de poll!

Xx xNailartForYou


 Welke winter nail art vind jij het mooist?
Creativenails4fun
Infnails
Jewelnails
Lovewithessie
Misslanghaar
Brilliantnails
Xnailartforyou
Nailgloss
Lovelylonnie
Iontrend


6 Comments:

infnails

Leuke nailart heb je gemaakt! Was weer een leuk thema :)

Unknown

Erg leuk met die sneeuwpop en pinquin! :)

Unknown

wauw wat hebben jullie weer een prachtige manicure gemaakt ;)
Xx julia

Unknown

Missie geslaagd!!!! Er zijn echt weer allemaal mooie nail arts gemaakt!

Cindy

Van iedereen denk jij aan t belangrijkste, wanten! Leuke details zitten erin.

Unknown

Het is iedere maand zo moeilijk om te kiezen. Deze maand is die van jullie een favoriet van me De pinguïn is zo lief

Een reactie posten